اشتیاق مارک به برنامه نویسی در اواسط دهه 80 در Apple IIe آغاز شد. او توانسته است این اشتیاق را به یک حرفه پربار تبدیل کند. در نقشهای رهبری هم در داخل و هم به عنوان مشاور شرکتهای Fortune 100 خدمت کرده است. مارک کار با Unity را در سال 2011 آغاز کرد و در سال 2012 RavenToll را تحت عنوان Frivoloustwist منتشر کرد. او از آن زمان به کار با موتور ادامه داده است. مارک در سال 2016 شرکت Corporate America را ترک کرد تا فقط روی توسعه بازی تمرکز کند. شرکت او، Frivoloustwist در حال حاضر مشغول کمک به آوردن یکی از شناختهشدهترین IPها در بازیهای مبتنی بر کوین به تلفن همراه پلتفرم است.